Zestaw Nobody Saves the World + Frozen Hearth
Kup zestaw z podstawową grą i DLC, by czerpać najlepsze doświadczenia z gry w Nobody Saves the World! RPG akcji ze zmiennokształtnością i łączeniem zdolność jest teraz jeszcze większe, niż wcześniej. Przemień się w konia, zombie, robota i nie tylko, by uratować świat przed Zgubą. Przybierz jeszcze więcej postaci i podejmij się jeszcze trudniejszych wyzwań w rozszerzeniu Frozen Hearth, zaprojektowanym, by wykrzesać z was maksimum umiejętności i kreatywności. Nobody Saves the World to zaprojektowana przez Drinkbox Studios wyjątkowa wariacja RPG akcji. Świat jest atakowany przez rozprzestrzeniającą się niczym grzyb Zgubę, lecz bez obaw – zostanie uratowany przez bezbarwnego, bezportkowego Nikogo! Ukończcie setki zadań, by odblokować ogromny zestaw form. Dobierajcie umiejętności swoich form, by stworzyć potężne kombinacje. Zbadajcie obszerny świat gry sami, lub z przyjacielem i walczcie w zmieniających się lochach, by powstrzymać Zgubę i URATOWAĆ ŚWIAT!