Zestaw na dobry początek
Uzyskaj natychmiastowy dostęp do egzopancerzy Vigilanta, Murasamego i Nimbusa! Ten specjalny pakiet zawiera też trzy skórki egzopancerzy, które urozmaicą gry wojenne Leviathana! Zawiera następującą zawartość: – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Vigilant – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Murasame – Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Nimbus – Skórka Paladyn dla egzopancerza Vigilant – Skórka Biały strażnik dla egzopancerza Murasame – Skórka Kraina Czarów dla egzopancerza Nimbus Uwaga: kupon na wczesne odblokowanie możesz kupić nawet wtedy, gdy już posiadasz dany egzopancerz, dlatego zachowaj ostrożność, aby uniknąć niepotrzebnych zakupów. Skórki to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.