Zestaw Na bogato
Dowiedz się, co to znaczy wyglądać naprawdę zabójczo! Dzięki zestawowi "Na bogato" zmienisz się w jedną z femme fatales Ultoru. Przywdziej swój ultranowoczesny, jednoczęściowy kostiumik na sexy obcasach, potem wsiadaj na tuningowany motocykl odrzutowy. O tak... A gdy przyjdzie czas egzekucji jakiegoś nieszczęśnika, zadasz ostatecznego szyku swoją w pełni automatyczną snajperką.