Zestaw Monsters Pack
Wszystkie małe potwory czeka straszna niespodzianka. Noc zapadła nad Potworowem, gdzie codziennie obchodzi się Halloween! To koszmarne miasteczko jest pełne przeraźliwych potworów, nawiedzonych domów i upiornych pojazdów, które przyprawią Cię o dreszcze. Wybierz się na przejażdżkę Pociągiem duchów, jeśli masz odwagę, lub zbuduj własny Upiorny zamek! Twórz, odkrywaj i zwiedzaj miasteczko wraz ze znajomymi w nowym zestawie Monsters Pack do gry LEGO Worlds.