Zestaw Monster Hunter – Barrage
Ten pakiet zawiera pięć przedmiotów kosmetycznych, w tym skórkę pancerza wzorowaną na zbroi wykonanej z części ciała przerażającego pradawnego smoka Nergigante! Zawartość: Zestaw Monster Hunter – Barrage - Seria Nergigante (Barrage: skórka egzopancerza) - Duża bomba beczkowa (naklejka) - Oklaski (emotikona) ‐ Pomyślnych łowów (znak) - Świnka (amulet) Uwaga: Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Skórki, naklejki i amulety to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza i nie mają innych właściwości. Za pomocą emotikon i znaków można personalizować dostępne w grze Koło komunikacji. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.