Oferta specjalna! Zdobądź 10 pakietów „The Show Pack” do wzmocnienia drużyny w Diamond Dynasty, a także pakiet wyposażenia umożliwiający zmianę wyglądu swojego zawodnika w Road to the Show. W zestawie znalazła się skórka na kij przeznaczona wyłącznie dla graczy Xbox! Uzyskane elementy można aktywować po ponownym uruchomieniu gry. Informacje o uzyskanych przedmiotach powinny znajdować się w skrzynce odbiorczej profilu.