Zestaw Mity greckie
Ten nowy minecraftowy zestaw sprawi, że greckie mity znajdą się w zasięgu Twojej ręki! Greccy bogowie, mityczne stworzenia i legendarne miejsca zostały odtworzone w tym tematycznym świecie gry. Znalazły się tu nawet stworzone na zamówienie tekstury i utrzymany w greckim stylu interfejs użytkownika, a całości dopełniają utwory orkiestralne. To materiał wprost z legend! Teraz Ty spróbuj stworzyć własną!