Zestaw Mechromancer
Ten element do pobrania zawiera Mechromancerkę, piątą klasę postaci, która potrafi przywołać niszczycielskiego robota o imieniu Deathtrap. Prócz nowej klasy, zestaw ten zawiera też premiowe przedmioty, które znajdowały się w Borderlands 2 Premiere Club Pack, w tym zestaw złotego pistoletu Gearbox Gold Gun Pack, klucz Golden Key, który odblokowuje rzadkie przedmioty w tajemniczej skrzyni Sanctuary Loot Chest oraz artefakt Vault Hunter's Relic, który sprzyja twemu szczęściu w trakcie poszukiwania wyposażenia. Jeśli zamówiłeś grę w przedsprzedaży i posiadasz żeton Premiere Club, nie musisz kupować tej zawartości. Zrealizuj kod z żetonu, by odblokować tę zawartość. Po pobraniu zawartości, pobierz oferty Mechromancer i Compatibility z menu gry.