Zestaw malowań
Ten zestaw zawiera poniższe elementy do pobrania: ■Dodatkowe malowania „Zestaw DLC DXM1” (9 malowań) ■Dodatkowe malowania „Zestaw naszywek Angel” (8 malowań) ■Dodatkowe malowania „Zestaw naszywek Toby’ego” (6 malowań) * DLC będą dostępne w grze po dotarciu do odpowiednich etapów opowieści.