Zestaw Lwiego Serca
Zbroja Odwaga – wspaniałe dzieło płatnerskich mistrzów, zbroja zdobiona głowami ryczących lwów symbolizujących męstwo. Krzyk – ten straszliwy młot to jedna z nielicznych broni stworzonych ludzką ręką, którą można opatrzyć magicznymi runami potęgującymi jej moc. Lwi Łeb - tarcza będąca na wyposażeniu elitarnych oddziałów Gwardii Nanheimskiej, słynących z męstwa w boju. Dzięki tym tarczom ich szyki były nie do rozbicia. Osłoni każdego wojownika nawet przed morderczymi ciosami rhogarskich Lordów.