Zestaw Liqui
Płynąć z prądem z zestawem Liqui! Zawiera: - Specjalny stumbler Liqui - Legendarnie fioletowe ślady Purple Circuit - 15000 klejnotów Ten zestaw można kupić tylko raz na konto.