Zestaw krwiopijcy
Dzięki zestawowi krwiopijcy kasa będzie płynęła do ciebie strumieniami. Zyskasz szacun i premie w gotówce, ale to nie wszystko! Będziesz dostawał płatności i pakunki z pieniędzmi, a także otrzymasz zdolność odzyskiwania zdrowia z żywych tarcz dzięki umiejętności Drakula.