Zestaw Iron Hawk
Ulice Bleak City patroluje nowy Hawk... Zejdź mu z drogi – Hawk R (Iron Hawk) to najokrutniejszy drapieżnik, jakiego zobaczycie w tym roku. Płytowy system ochrony kierowcy i stylowa sylwetka nadają mu dynamiczny wygląd, nawet gdy stoi w miejscu i grzeje silnik w oczekiwaniu na pościg za kolejną ofiarą na trasie! Dodatkowe dziesięć lakierów pozwala zmienić klasyczny żółty kolor Hawka na odjazdową alternatywę taką jak „złoty deszcz” lub „kamuflujący sprej”.