Zestaw Intermediate Pack 2
Zwerbuj legendarną jednostkę wysysającą życie z dusz wrogów, Sol’Zarę, i odblokuj niezbędne kule mądrości oraz wyniesienia, by wykorzystać cały potencjał swoich wojowników! Zgarnij to wszystko oraz 45 kluczy do klejnotów dla nowych jednostek dzięki pakietowi średniozaawansowanemu 2. Pakiet średniozaawansowany 2 obejmuje: 1 Sol’Zarę 5 kul mądrości 5 kul wyniesienia 45 kluczy do klejnotów Każde konto może zakupić ten pakiet tylko jeden raz.