Zestaw Intermediate Pack 1
Zwerbuj rycerską jednostkę epicką, Arcanusa, i odblokuj niezbędne kule mądrości oraz wyniesienia, by wykorzystać cały potencjał swoich wojowników! Zgarnij to wszystko oraz 20 kluczy do klejnotów dla nowych jednostek dzięki pakietowi średniozaawansowanemu 1. Pakiet średniozaawansowany 1 obejmuje: 1 Arcanusa 2 kule mądrości 2 kule wyniesienia 20 kluczy do klejnotów Każde konto może zakupić ten pakiet tylko jeden raz.