Zestaw Infinity
Zestaw zalecany oddziałom operacyjnym pierwszego kontaktu i działań asymetrycznych S-IV UNSC Infinity. W jego skład wchodzi: skórka pancerzowa Recruit ''Prime'', skórka uzbrojeniowa karabinu szturmowego ''Prime'', hełm Scanner, hełm Strider i emblemat ''Prime''.