Zestaw fryzur 6
Ten zestaw zawiera poniższe elementy do pobrania: „Five Hells” – zestaw 5 dodatkowych fryzur ■Dodatkowa fryzura - Savior ■Dodatkowa fryzura - Nemesis ■Dodatkowa fryzura - Abyss ■Dodatkowa fryzura - Heaven ■Dodatkowa fryzura - Knight * Dodatkowe fryzury i opcje wyglądu dla awatara można wybrać na ekranie edycji postaci. * Te przedmioty zmienią wygląd zewnętrzny postaci gracza. Mają jedynie działanie wizualne i nie wpływają na statystyki. * DLC będą dostępne w grze po dotarciu do odpowiednich etapów opowieści.