Zestaw fryzur 5
Ten zestaw zawiera poniższe elementy do pobrania: „Western VII” – zestaw 5 dodatkowych fryzur ■Dodatkowa fryzura - Reaper ■Dodatkowa fryzura - Nameless ■Dodatkowa fryzura - Klondike ■Dodatkowa fryzura - Rouge Cinderella ■Dodatkowa fryzura - Sif/Ayer * Dodatkowe fryzury i opcje wyglądu dla awatara można wybrać na ekranie edycji postaci. * Te przedmioty zmienią wygląd zewnętrzny postaci gracza. Mają jedynie działanie wizualne i nie wpływają na statystyki. * DLC będą dostępne w grze po dotarciu do odpowiednich etapów opowieści.