Zestaw fryzur 2
Ten zestaw zawiera poniższe elementy do pobrania: „Bullet Works” – zestaw 7 dodatkowych fryzur ■Dodatkowa fryzura - Crimson Lord ■Dodatkowa fryzura - Diablo ■Dodatkowa fryzura - Painkiller ■Dodatkowa fryzura - Drake ■Dodatkowa fryzura - Falcon ■Dodatkowa fryzura - Johnny G ■Dodatkowa fryzura - Artist * Dodatkowe fryzury i opcje wyglądu dla awatara można wybrać na ekranie edycji postaci. * Te przedmioty zmienią wygląd zewnętrzny postaci gracza. Mają jedynie działanie wizualne i nie wpływają na statystyki. * DLC będą dostępne w grze po dotarciu do odpowiednich etapów opowieści.