Zestaw elitarny
Stwórz swoją kolekcję emblematów, skórek broni oraz postaci z tymi pięcioma losowymi kartami personalizacji. Zawiera jedną gwarantowaną rzadką lub lepszą kartę oraz większą szansę otrzymania karty legendarnej. Teraz z zawartością z serii 2!