Zestaw dodatkowych map
Ten niezbędny do pobrania zestaw nie tylko umożliwia granie na dedykowanych serwerach, ale także dodaje pięć map do publicznej rozgrywki wieloosobowej: dwie nowe -- Bulletmarsh i Clocktower -- i trzy dostępne już wcześniej dla rozgrywek prywatnych (z pakietu dowódczego Hordy) -- Azura, Blood Drive i Rustlung.