Zestaw DOA5LR SW Mashup
Oto połączenie emocjonującej akcji typowej dla Samurai Warriors z widowiskową walką w Dead or Alive 5 Last Round. Zestaw ten zawiera wszystkie 30 strojów z serii Samurai Warriors Mashup. Pakiet zawiera stroje dla następujących postaci: Wszystkie postacie z wyjątkiem Akiry, Jacky'ego, Pai, Sarah oraz Naotory Ii. *Aby skorzystać z tej zawartości, musisz zainstalować najnowszą aktualizację. *W celu użycia tych strojów musisz kupić odpowiednie postacie.