Zestaw demonicznych broni
IHIR (miecz) – w języku adalúk, mowie demonów, jego imię oznacza „ten, kto”, symbolizując wszechstronność tej niezwykłej broni, równie skutecznej w ataku, co w obronie. MARGYR (sztylety) – to imię oznacza „przyjaciele”, gdyż swą przyjaźnią nagradzają tych, którzy zrezygnują z osłony tarczy i zaufają w walce nagiej sile ich ostrzy. THEHK (młot) – czyli „złodziej” w mowie adalúk, z każdym uderzeniem wysysa z wrogów magiczną energię i zasila nią zaklęcia i moc rękawicy swego pana.