Zestaw Buzz Killer
Dwuręczny młot, którego obuch owinięto w drut kolczasty i przymocowano do niego dwie działające piły tarczowe. Szczególnie skuteczny przeciwko wielkim, opancerzonym wrogom, których zbroje przecina z łatwością. Jeśli walka z Mutantami sprawiała ci trudności, dzięki broni Buzz Killer zamieni się w dziecinną igraszkę.