Zestaw broni Minigun
Podstawowy tryb to ogień ciągły. Przed rozpoczęciem ostrzału lufy muszą się rozkręcić przez kilka sekund. Szczęście mierzy się w strzałach na minutę. Minigun dla specjalizacji komandos. Ma 5 unikatowych wariantów skórki.