Zestaw bardzo słodkich tekstur
Zestaw bardzo słodkich tekstur pozwala stworzyć świat pełen miłych, przytulaśnych mobów! Kicające króliczki, jedwabiste jednorożce, trzepoczące trzmiele i – eee... – burgery? Tak, burgery! Nawet kałamarnice sprawią, że zakwiczysz! W tym zestawie tekstur jest też 15 skórek! Zawartość jest przeznaczona wyłącznie do gry Minecraft (2017) i nie można jej użyć w grze Minecraft: Xbox One Edition (2014).