Zestaw Aloha Bear
Nawet niedźwiedzie polarne potrzebują wakacji! Załóż cały zestaw stroju Aloha Bear, aby odblokować specjalny ruch taneczny! Specjalna oferta z okazji premiery Aloha Bear! W zestawie bonusowy plecak Heatwave! Ciesz się ekskluzywnym ruchem zestawu Aloha Bear dzięki swojej kombinacji! *Ten pakiet zawiera: -50 punktów -[Aloha Bear] Głowa Aloha Bear -[Aloha Bear] Korpus Aloha Bear -[Aloha Bear] Plecak Piña Colada -[Aloha Bear] Plecak Heatwave (bonus!) *Ten pakiet będzie zawierał walutę w grze i nie będzie podlegał zwrotowi po zakupie. *Możesz aktywować specjalną akcję darmową, wyposażając cały zestaw Aloha Bear. *Przedmioty DLC mogą być sprzedawane w ten sam lub inny sposób w przyszłości.