Zero Zero Zero Zero
Zero Zero Zero Zero to wyjątkowa 1-bitowa platformówka z grafiką low-fi, która rzuca wyzwanie graczom na wielu poziomach wymagających umiejętności i uważnego manewrowania. Unikaj, strzelaj i skacz przez losowo wybrane poziomy w miarę postępów w grze lub po prostu umieraj. Przyjemna i spektakularna ścieżka dźwiękowa, która nada rytm podczas przeskakiwania przez zagrożenia i wrogów. Czy masz już wszystko, czego potrzeba, aby ukończyć wszystkie 100 poziomów? Funkcje: * Szybka, trudna, ale i bardzo atrakcyjna gra. * 100 wymagających poziomów. * Tryb Wyścigowy, w którym gracze mogą stanąć do walki z przyjaciółmi, aby przekonać się, kto jest prawdziwym mistrzem 1-bitowych platformówek * Losowo wybrane poziomy, które uruchamiają się po każdej śmierci lub ukończeniu poziomu. * Grafika low-fi uzupełniona fantastyczną ścieżką dźwiękową muzyki elektronicznej Levi Bonda.