ZAMB! Redux
ZAMB! Redux stanowi połączenie strzelanki z widokiem z góry i gry tower defence. Zagrajcie w trybie współpracy jako dwaj kosmiczni agenci, Cye (mistrz walki w zwarciu) i Chrome (spec od taktyki). Wasz cel: zniszczyć hordy mutantów stworzone przez szalonego naukowca. Wypracujcie swój własny ulubiony styl gry stosując różne kombinacje wieżyczek, mocy i pułapek – od walki oko w oko do siania zniszczenia z dystansu. Gdy akurat nie pomaga ci kompan, możesz grać w pojedynkę i na bieżąco przełączać się między postaciami, pokonując kolejne etapy samemu. ZAMB! Redux to konsolowa wersja gry ZAMB! Biomutant Extermination, opublikowanej pierwotnie na komputery osobiste w 2014 r. Gra została gruntownie odświeżona, doszlifowana i ulepszona!