Zakazane nagrania cz. 1
Nowo odkryte materiały ujawniają kolejne tajemnice z mrocznej przeszłości rodziny Bakerów. - Koszmar: zamknięto cię w piwnicy pełnej czyhających koszmarów i musisz walczyć o życie - Sypialnia: przywiązano cię do łóżka i musisz za wszelką cenę uciec, unikając równocześnie badawczego spojrzenia matki… W pakiecie znajdziesz zawartość dodatkową: Ethan musi umrzeć.