Zaginięcie Ethana Cartera
„Zaginięcie Ethana Cartera” to detektywistyczna gra fabularna przedstawiona z perspektywy pierwszej osoby, z dużym naciskiem na eksplorację. Wcielasz się w Paula Prospero, detektywa zafascynowanego okultyzmem, który otrzymuje niepokojący list od Ethana Cartera. Przeczuwając, że chłopiec jest w niebezpieczeństwie, Paul wyrusza do Red Creek Valley, rodzinnej miejscowości Ethana. Na miejscu okazuje się, że przybył za późno. Chłopiec zniknął bez śladu, a w okolicy doszło do brutalnego zabójstwa. Wkrótce Paul przekona się, że to nie jedyna tutejsza zbrodnia, którą powinien się zainteresować. „Zaginięcie Ethana Cartera” to gra zainspirowana powieściami grozy i weird fiction z początku XX wieku, która stawia sobie za cel jak najpełniejsze wciągnięcie odbiorcy w fabułę. Choć gracz wciela się w postać prywatnego detektywa i musi sprostać serii wyzwań intelektualnych, to kluczowymi elementami „Zaginięcia Ethana Cartera” są nastrój, atmosfera i autentyczne, ludzkie postacie. Zagadki same się nie rozwiążą. Gracz musi wykorzystać nadprzyrodzoną umiejętność Paula, by nawiązać kontakt ze zmarłymi, oraz własną spostrzegawczość, by odkryć tajemnicę łączącą serię zabójstw, obnażyć mroczne siły drzemiące w Red Creek Valley i poznać los zaginionego chłopca. Główne cechy gry - Odkryj piękny i zarazem mroczny świat Red Creek Valley, stworzony przy użyciu Unreal Engine 4 i rewolucyjnej technologii fotogrametrii, dzięki której udało się stworzyć niemal fotorealistyczne otoczenie. - Nawiąż kontakt ze zmarłymi i poznaj ich tragiczne historie, by odkryć kolejne poszlaki w sprawie zaginięcia Ethana Cartera, a także los jego rodziny. - Poznaj nieliniową historię, łączącą elementy powieści detektywistycznej i horroru, zainspirowaną twórczością takich autorów, jak Raymond Chandler, Algernon Blackwood, Stefan Grabiński, czy H. P. Lovecraft. - Prowadź śledztwo na swoich warunkach i we własnym tempie. Choć w grze nie zabraknie momentów grozy, obejdzie się bez środków uspokajających. Nasza gra stawia na subtelniejsze sposoby budowania napięcia i niepokoju.