Yooka-Replaylee Demo
Yooka-Replaylee to ostateczny i ulepszony remaster lubianego platformowego indie collectathlonu 3D, Yooka-Laylee (2017). Nowe zmienione wyzwania i te stare, lubiane, czekają na ciebie w ogromnych, pięknych otwartych światach – wyrusz z uroczym duetem znajomych, Yooka (w kolorze zielonym) i Laylee (w kolorze fioletowym) jeszcze raz, wszystko w akompaniamencie przepięknej orkiestrowej ścieżki dźwiękowej. Czy mówiliśmy o dostępnej mapie? Lśniącej walucie? I ogromnej ilości opcji konfiguracji? Uroczy duet znajomych nigdy nie poruszał się, wyglądał ani nie brzmiał lepiej! Korporacyjny dziwak, Capital B, zamierza ukraść wszystkie księgi świata i zamienić je w gotówkę. JEDNAK najpotężniejsza księga uniwersum jest pod jego samym nosem w sąsiadującym Shipwreck Creek – w domu duetu podróżników, Yooka i Laylee! Wieść o kradzieży drogocennej księgi wyrywa ich z przedziwnej podróży po wielu fantastycznych światach wprost z wyobraźni, pełnych kolorowych postaci i skarbców wypchanych przez świecące przedmioty do zebrania. Czy znajdziesz wszystkie magiczne strony z księgi i ocalisz dzień? FUNKCJE JESZCZE PIĘKNIEJSZA OPRAWA – Usprawnienia grafik i animacji oraz większa wydajność i rozdzielczość sprawia, że ulubiony duet przyjaciół nigdy nie wyglądał ani nie poruszał się tak dobrze. NOWE I ULEPSZONE WYZWANIA – Ulepszenia w istniejących wyzwaniach w grze i wiele zupełnie nowych wyzwań do odkrycia i podjęcia! NOWA WALUTA DO ZEBRANIA – Nieporadne sługusy Capital B wszędzie porozrzucały zdobyte z trudem monety. Zbierz oficjalną walutę Hivory Towers, aby wydać je w uwielbianej przez branżę gier maszynie, Vandi! NAWIGUJ PO ŚWIECIE – Teraz możesz w pełni zanurzyć się w grze, uciekając do całej reszty! Całkowicie nowa mapa świata i nowy mechanizm śledzenia wyzwań sprawiają, że będziesz wiedzieć gdzie jesteś i co musisz zrobić. Hurra! VENDI MA BOGATĄ OFERTĘ – Toniki są znowu dostępne, mają nowe smaki! Możesz sięgnąć po wiele ulepszeń zmieniających rozgrywkę, co pozwala dostosować styl gry. I jakby tego było mało, w Vendi możesz kupić przedmioty przeznaczone dla współczesnych podróżników lubujących się w modzie. ODŚWIEŻONE STEROWANIE I NOWA KAMERA – Nowy, podrasowany zestaw ruchów pozwala płynniej łączyć je w kombinacje, a nowa kamera świetnie przedstawia wydarzenia. ORKIESTROWA OPRAWA DŹWIĘKOWA ZE SNÓW – Oryginalne dzieła znanych kompozytorów muzyki do gier Granta Kirkhope'a i Davida Wise'a wracają w pięknej interpretacji orkiestry. A teraz na serio, wsłuchaj się w muzykę.