YAKUZA – zestaw wprowadzający do serii
Rozpocznij pełną akcji i walk przygodę w Japonii – wciel się w Kazumę Kiryu, legendarnego członka yakuzy znanego jako Smok Dojimy, który będzie walczyć z całych sił, aby chronić swoich bliskich. Ten pakiet zawiera zremasterowane wersje dwóch pierwszych gier z wielokrotnie nagradzanej serii. Yakuza Kiwami Wciel się w bohatera, który bierze na siebie winę za zabójstwo szefa mafii i po dziesięciu latach odsiadki zastaje klany yakuzy u progu wojny domowej. Udaj się w podróż pełną poświęceń, zdrad i miłości, podczas której napędzać cię będzie determinacja i wola walki. Yakuza Kiwami 2 Zmierz się z ambitnym i zabójczym wrogiem znanym jako Smok z Kansai podczas otwartej wojny pomiędzy rywalizującymi klanami yakuzy. Gdy do walki staną dwa legendarne smoki, tylko jeden może przetrwać.