Yakuza Kiwami 3 & Dark Ties
Legenda odradza się, dając początek nowemu dziedzictwu YAKUZA KIWAMI 3 Kontynuuj historię Kazuma Kiryu i jego walki w obronie bliskich w ekstremalnym remake'u gry Yakuza 3, który rozwija każdy z aspektów tej uwielbianej gry. Tętniące życiem ulice Okinawy i Tokio ożywają w niesamowitych szczegółach, a odtworzone na nowo walki wynoszą brutalną akcję na zupełnie nowy poziom. Dodatkowe sceny dodają tej uwielbianej historii jeszcze więcej głębi i emocji, a nowe i ulepszone wątki poboczne pozwalają graczowi zanurzyć się w świecie gry jak nigdy dotąd, a nawet bardziej. DARK TIES Doświadcz zupełnie nowej historii z Yoshitaka Mine z gry Yakuza 3 w roli głównej w ramach osobnej gry dołączonej do wydania. Kiedyś prowadził dobrze prosperującą firmę, ale po tym jak stracił wszystko, świadomie wszedł do mrocznego świata yakuzy. Z wyzutym z emocji sercem po raz kolejny podejmuje próbę odnalezienia prawdziwych więzi, wyruszając w dramatyczną podróż pełną ekscytujących walk bokserskich i wielu wciągających przygód pobocznych. Dwóch mężczyzn pójdzie różnymi ścieżkami, które połączą się, by wstrząsnąć samymi podstawami losu.