Yakuza Kiwami 2
Rok po incydencie z 10 miliardami jenów Kazuma Kiryu zaczyna układać sobie spokojne życie z Haruką Sawamura. Wszystko zmienia próba zabójstwa, która może doprowadzić do wybuchu wojny totalnej pomiędzy klanem Tojo a sojuszem Omi. Kazuma Kiryu, Smok Dojimy, musi się udać do dzielnicy Sotenbori w Osace, aby negocjować pokój między rywalizującymi klanami. Jednakże Ryuji Goda, Smok z Kansai, zrobi wszystko, by doprowadzić do wybuchu wojny. Po tym świecie może kroczyć tylko jeden smok. Gra Yakuza Kiwami 2 została odtworzona od podstaw z wykorzystaniem silnika Dragon Engine, aby zamienić jeden z najbardziej wyjątkowych tytułów serii we współczesnego klasyka. Graj w ulubione minigry fanów, w tym w zaktualizowane wersje Cabaret Club Simulator oraz Clan Creator, lub poznaj nowe atrakcje takie jak golfowe bingo i Toylets. Kolejną nowością w Kiwami 2 jest osobna fabuła Majima Saga, w której można poznać przygody Goro Majimy przed wydarzeniami z głównej gry.