Xuan Yuan Sword: Mists Beyond the Mountains
Wyrusz w podróż, aby zjednoczyć siły Wschodu i Zachodu przeciwko nadciągającemu złu! Popularna i nagradzana chińska gra RPG Xuan Yuan Sword: Mgła nad Górami teraz na nowych platformach! Wschodnie i zachodnie światy zderzają się w epickiej opowieści obejmującej Eurazję, Arabię, państwo Franków i Chiny. Wyrusz na długą podróż, aby odnaleźć Niezwyciężone Sztuki Wojenne, wcielając się w Septema, Frankońskiego Rycerza nieświadomie wplątanego w międzykulturową walkę o władzę. Xuan Yuan Sword: Mgła nad Górami opowiada historię inspirowaną mitologią i historycznym stylem architektury, strojów, kuchni oraz tradycji w połączeniu z tradycyjnym RPG z mechaniką turową i ręcznie malowanymi obrazami w jakości HD. Rekrutuj nowych sojuszników do swojej drużyny, łap wrogów podczas walki, używając Naczynia Połączenia Dusz, następnie twórz nowe przedmioty i potwory z wschodniej i zachodniej mitologii, aby uzyskać unikatowy wygląd i właściwości. Tylko dzięki zjednoczeniu sił Wschodu i Zachodu będziesz w stanie stawić czoła ambicjom nikczemnemu władcy, który chce zniszczyć ludzkość.