Zamień żołnierzy XCOM w elitarną drużynę polującą na obcych za pomocą nowego, niesamowitego uzbrojenia i pancerzy. Zmierzysz się z nowymi władcami obcych, którzy będą ścigać twoją drużynę w trakcie całej kampanii. Wprowadzane są też kosmetyczne poprawki żołnierzy oraz Avengera, a także nowa, epicka misja, w której oficer Bradford dowodzi drużyną z pomocą starego przyjaciela.