X Games Pass
Rozszerz świat Steep i zalicz pełny fristajl dzięki przepustce X Games! Co my tu mamy? - DLC X Games: odkryj zupełnie nowe zawody na Alasce, zgarnij złoto w najbardziej efektownych snowparkach w historii Steep i zalicz bezwzględne wyzwania X Games. - DLC 90.: Nadaj grze oldskulowy styl i spraw, że Steep będzie wyglądało jak gra o sportach zimowych z lat 90.: zgarnij 3 unikatowe oldskulowe personalizacje, triki i muzykę... wprost z przeszłości! - DLC Rocket Wings: śmigaj w przestworzach i w dolinach Alp i Alaski. Pędź na złamanie karku w 15 nowych wyzwaniach, przygotowanych z myślą o dyscyplinie dla prawdziwych ryzykantów: Rocket Wings! Czekają 3 unikatowe personalizacje twoich Rocket Wings, dzięki którym wyróżnisz się z tłumu.