Wyspa Skarbów
To nowa przygoda związana z głównym wątkiem fabularnym gry, w której Bezimienny wyruszy na poszukiwanie legendarnego skarbu Kapitana Stalowobrodego. Dołącz do córki Stalowobrodego, Patty, w podróży na nieznaną wcześniej wyspę, gdzie trafisz na mnóstwo zagadek, skarbów oraz historii z przeszłości. Całkowicie nowy, legendarny przedmiot czeka na tych, którzy będą mieli odwagę podjąć się wyzwania.