WWE 2K24 SuperCharger
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2026/1/31. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K24 zostaną zamknięte w dniu 2026/3/31. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Pakiet WWE 2K24 SuperCharger oddaje do Twojej dyspozycji największe legendy Uniwersum WWE. Odblokuj WSZYSTKIE legendy WWE dostępne na premierę, do których należą: Batista, Kevin Nash, Chyna i Yokozuna, a także dawne areny, takie jak WCW Nitro, ECW One Night Stand ‘06, SmackDown ‘02 i nie tylko! Pakiet WWE 2K24 SuperCharger jest dostępny w ramach Przepustki sezonowej, która wchodzi w skład wersji WWE 2K24 Deluxe i Forty Years of WrestleMania.