WWE 2K24 MyRISE Mega-Boost
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2026/1/31. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K24 zostaną zamknięte w dniu 2026/3/31. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Wkrocz w światło reflektorów dzięki pakietowi WWE 2K24 MyRISE Mega-Boost i ulepsz swojego zawodnika MyPLAYER, mając do dyspozycji 200 punktów atrybutów. Pakiet Mega-Boost do trybu MyRISE to jeden z wielu składników Przepustki sezonowej, którą otrzymasz wraz z wersjami WWE 2K24 Deluxe oraz Forty Years of WrestleMania. PakietMega-Boost do trybu MyRISE jest dostępny w ramach Przepustki sezonowej, która wchodzi w skład wersji WWE 2K24 Deluxe i Forty Years of WrestleMania.