Hey yo! WWE 2K22 nWo 4-Life Bonus Pack to samo dobro. Odbierz grywalne Superstars nWo, dwie świetne areny, nWo Wolfpac Championship, 1 „złotą” paczkę MyFACTION i nie tylko. Zawartość paczki: - karty MyFACTION EVO i grywalne wersje nWo „Hollywood” Hulka Hogana, Scotta Halla, Kevina Nasha i Syxxa - Grywalna postać Eric Bischoff oraz jego karta MyFACTION EVO - Areny Souled Out 1997 i Bash at the Beach 1996 - nWo Wolfpac Championship - 1 „złota” paczka MyFACTION wraz z kartami nWo EVO WWE 2K22 nWo 4-Life Bonus Pack jest częścią WWE 2K22 nWo 4-Life Edition. Zawartość jest dostępna w edycji nWo 4-Life Edition. Jeżeli masz już tę edycję, nie kupuj zawartości oddzielnie.