WWE 2K19 Titans Pack
Zmiażdż swoich rywali tymi tytanami ringu! Pobierz WWE 2K19 Titans Pack i zyskaj dostęp do postaci Bobby Lashley, EC3 i Hanson & Rowe, czyli niszczycielskiej siły, znanej jako War Raiders. WWE 2K19 Titans Pack jest także dostępny po pobraniu WWE 2K19 Season Pass.