WWE 2K19 Accelerator
Zdecyduj o ogólnych statystykach i poziomach atrybutów każdego WWE Superstar i Legend w grze. Odblokuj wszystkich WWE Superstars i Legends, w tym ich alternatywne stroje - to wszystko w Accelerator pack! Uwaga: Ten element jest częścią zakupu zawartości premium Season Pass.