Wunderling
Wciel się w Wunderlinga, podrzędnego zbira z gry komputerowej, który właśnie odblokował moc skakania. Nie mogąc zatrzymać się ani zmienić kierunku ruchu, musisz wszystko wcześniej planować. Opanuj zdolności Wunderlinga i przemierzaj kolejne zdradzieckie poziomy, aby dopaść przeklętego Bohatera...