Wulkan (Barrage)
Zawartość: Skórka Wulkan do egzopancerza Barrage Uwaga: Skórki to przedmioty kosmetyczne, które zmieniają wygląd egzopancerza. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.