WS - Colin McRae: FLAT OUT Pack
Przeżyj ponownie najbardziej znane chwile rajdowej legendy dzięki pakietowi Colin McRae: FLAT OUT, zawierającym: 40 trudnych scenariuszy z trzech dekad kariery Colina McRae. 12 nowych, zapierających dech w piersiach tras rajdowych przez Perth and Kinross w Szkocji. Należące do Colina SUBARU Impreza S4 Rally i SUBARU Legacy RS.