Pakiet gniewu wrakacza
Okaż solidarność z innymi wrakaczowymi warchołami i broń się przed fanami innych ryb! Pakiet gniewu wrakacza zawiera kostium, wędkę i bronie wrakaczowego warchoła, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium i prezent w postaci 25 000 sztuk złota.