WRC 9 Audi Quattro A2 1984
Z najlepszymi kierowcami za kółkiem Audi Quattro A2 stało się legendą rajdów. Na początku lat 80. wielokrotnie zdobywało mistrzostwo świata kierowców i konstruktorów oraz zadziwiało fanów swoją mocą i zwinnością. Uznawane jest za wyznacznik standardów w grupie B, a rozpoczęta przez nie rewolucja technologiczna po dziś dzień jest wspominana przez fanów rajdów. Był to pierwszy samochód z napędem na cztery koła i napędem turbo – prawdziwa bestia! Jazda tym autem w WRC9 jest sporym wyzwaniem, tak jak w rzeczywistości!