WRC 8 - RWD Legends
W tym pakiecie dodatków znajdują się dwa samochody, które zapisały się w historii wyścigów. Lancia 037 to legendarne auto Grupy B z lat 80-tych. Był to ostatni samochód z napędem na tylne koła, który zwyciężył w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Czterocylindrowy silnik o mocy 205 KM zapewnia wyjątkowe wrażenia podczas jazdy i jest trudny do okiełznania. Z kolei Porsche 911 GT3 RS RGT to potężne monstrum i technologiczny klejnot. Za sprawą silnika typu bokser o mocy 500 KM i charakterystycznego dźwięku jest to absolutnie wyjątkowe auto.